Joo elikkäs, kuten Metaforahissa jo kerroin, lopetan Stormü-sarjakuvan. Ihmiset kuitenkin vaikuttivat ehanasta sarjastani pitävän, jotenka kirjoitan siitä tarinan. Voimme myös leikkisästi kutsua sitä kirjaksi, sillä olen ajatellut julkaista sen jos tarinasta sutviutuu mukiinmenevä. Siispä rupean sitä tässä kirjoittelemaan ylös. Minulla on jo pääidea ollut valmiina ainakin vuoden, eli enää pitäisi keksiä vuoropuhelut ja juonenkäänteet. Onneksi olen suht hyvä improvisoimaan, joten luulisin edes tämän projektin onnistuvan. :"D

Ajattelin muuten valottaa blogini ideaa teille, jotka blogiani ehkä muka luette... Kirjoitan tänne asioita päätäni vaivaamasta (esim. edeltävä fanihahmo-blogaus), julkaisen paskoja luonnoksia vielä paskemmalla huumorilla höystettynä sekä kerron randomeista asioista joista olen kiinnostunut. Tai julkaisen epämielenkiintoista tietoa projekteistani.
Voisi oikeasti ruveta pitämään suttublogia aktiivisesti, mulla on sellainen olo että se rentouttaisi. Tai sitten se ahdistaa ja kuolen vitutukseen "asd pitää päivittää blogi en jaksa piirtää yhyhyy enkä kirjottaa". Eih...

Sellaistakin jännää tietoa vielä, että piirtopöytäni oikkuilee. Välillä toimii, välillä ei. Koska en omista hiirtä, oli tämä piirtiksen tapa hyvin ahdistava ja turhauttava. Onneksi sain hiiren lainaan, siitäs sait paskapiirtis! Muhahahaha! ...Öh okei.

Vielä sellaista, että muutamme helmikuussa Poriin. :D

--Pulla kuittaa